Hello Guest May 10, 2024, 01:05:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Extreme  (Read 4997 times)

Frank07

  • Guest
Extreme
« on: August 27, 2010, 19:43:05 »

Hallo beste mensen.

Vandaag Extreme gekocht en gedownload,zover oké .
Geïnstalleerd oké! Maar ik kom na lange tijd wachten,niet verder als Profiel scherm,mijn naam en Land en dan gebeurt er helemaal niets meer.... Misschien doe ik het verkeerd...andere PC kopen...HELP...hihi..of andere instellingen e.d. alvast vr.bedankten sorry v.de last. Hier enge Info,op mijn manier....Vr.Groet.....Frank07 -
>>  Intel Pentium 4 Interne Specificatie :   
Intel(R) Pentium(R) 4 CPU  3.20GHz <
Nvidia
Model :   NVIDIA GeForce 8600 GT 
Bus Type :   PCI-Express
Texture geheugen :   738 MB
Processor :   GeForce 8600 GT
Converteerder :   Integrated RAMDAC
   
Monitor :   Plug en Play-monitor
Gelinkt aan :   NVIDIA GeForce 8600 GT 
Resolutie :   1920x1080
desktop in werking :   1920x1080
Hoofdmonitor :   Ja

 Monitor Informatie #2 :   
Monitor :   Standaardbeeldscherm
Gelinkt aan :   NVIDIA GeForce 8600 GT 
Resolutie :   1440x900
desktop in werking :   1440x900
Hoofdmonitor :   Nee


Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Extreme
« Reply #1 on: August 27, 2010, 19:45:27 »

Hoi Frank07.

Kun je je hele dxdiag eens posten?

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren als je XP hebt, of als je Windows Vista of Windows 7 gebruikt, druk dan Windows toets+ R.

typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

Dan hebben we wat meer informatie om naar te kijken.

Groet,
Fred
Logged

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Extreme
« Reply #2 on: August 27, 2010, 20:37:11 »

Een 8600GT is toch lang zo snel niet als de vereiste minimale 8800GT...

Roger
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: Extreme
« Reply #3 on: August 27, 2010, 20:58:12 »

Heb ook een 8600GT 512mb werk perfect! Van de week nog eff nieuwe geheugenkaartjes erbij stoppen  ;D
Logged

Frank07

  • Guest
Re: Extreme
« Reply #4 on: August 27, 2010, 22:04:22 »

Dat klopt,is geen 8800 GT ...Daar kan ik iets mee....maar gaat zeker goed komen! Heb ook Sail Sim. Flight X e.d.Draait ook perfect,dit (Extreme) is iets (...) zwaarder dat is duidelijk. En als je alles volgens de beschreven vereisten moet/wil doen,kun je wel stoppen,of steeds nieuwe PC kopen...toch...werk met 2 Gig.geheugen ....
Groetjes...
Logged

kawaknaller

  • Forum member
  • Posts: 145
Re: Extreme
« Reply #5 on: August 27, 2010, 22:24:55 »

Sorry maar de 8600GT klinkt als heul snel maar is om de huidige (!!) games te spelen echt een bagger kaart.
Dus waarschijnlijk met alles op ultra low zal het draaien maar wat is de fun van dat?

Suc6 met je keuze!
Logged
Sailing home....

kawaknaller

  • Forum member
  • Posts: 145
Re: Extreme
« Reply #6 on: August 27, 2010, 22:27:37 »

Dat klopt,is geen 8800 GT ...Daar kan ik iets mee....maar gaat zeker goed komen! Heb ook Sail Sim. Flight X e.d.Draait ook perfect,dit (Extreme) is iets (...) zwaarder dat is duidelijk. En als je alles volgens de beschreven vereisten moet/wil doen,kun je wel stoppen,of steeds nieuwe PC kopen...toch...werk met 2 Gig.geheugen ....
Groetjes...
Of leren hoe je een pc moet tweaken???
De meeste mensen zetten er een OS op, meestal met de default drivers en gaan dan lopen klagen. Als je dat niet kan (en geloof mij vele kunne het niet) dan raad ik toch een PS3 of XBOX aan, bluereetje erin en draaien.

My systeempie is bijna 3 jaar oud, alleen het geheugen (van DDR2>DDR3), en een andere videokaart (GTX275) loopt gewoon goed. dat in combinatie met Win7 64 bit, heulemaal goed.
Logged
Sailing home....

Frank07

  • Guest
Re: Extreme
« Reply #7 on: August 28, 2010, 09:09:21 »

Haha..juist ja...nou IK klaag niet...ik vroeg me alleen af,wat ik fout gedaan heb,en dus gewoon hier even naar een visie wilde vragen.Dacht dat dit op een normale manier kon,maar blijkt dat hier ook mensen zijn,die zich zelf erg goed vinden....misschien,kunnen die ook iets van mij leren(..) Zal hier niet meer Posten..ben er dus klaar mee,met dit gedrag.
En het vertellen wat en hoe het wel moet,en je de les proberen te leren,zakt dus mijn broek van af....van dit soort mensen..dus voor wie het aangaat...(...)
!En,inmiddels draait het spel en pc ,gewoon goed..met die baggerkaart...slimpie....8600 GT........wat een gedrag zeg....
Groeten....pppffffffff
Logged

kttom

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Extreme
« Reply #8 on: August 28, 2010, 09:28:18 »

hey frank07

trek het je ni aan, er zijn altijd mensen die denke da ze de beste zijn en andere moeten afkraken dan.
gewoon zo dinge negeren.
zie da het nu wel lukt dus hoop ik da je je amuseert met het spel.
mss tot een in multiplayer
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Extreme
« Reply #9 on: August 28, 2010, 09:32:54 »

Hallo beste mensen hou het een beetje netjes en gaat elkaar niet te lijf, is helemaal niet nodig  ??? ik zeg maar zo niemand is te oud om te leren, en de een weet meer dan de ander maar we kunnen elkaar wel helpen zonder kleinerend te worden, er is al rotzooi genoeg in de wereld.

Frank07 de 8600 is idd lichtjes maar ik zie dat je toch nog kunt rommelen ermeee, je resolutie verlagen begin dan eens met je settings op medium in het spel lukt het dan nog niet, op low om even te kijken of alles verbeterd, alleen ja je zult dan met minder kwaliteit moeten doen van je spel, maar gewoon uitproberen, ik heb zelf een zware jongen, maar moest in het begin ook alles tweaken om er een fatsoenlijk beeld van te maken, maar nu draait het als een film, dus mensen niet bang zijn gewoon uitproberen bij de nvidia en/of ati config scherm kun je al een hoop voor elkaar krijgen in de 3d instellingen
grt
en veel vaarplezier
JoMach
Logged

Frank07

  • Guest
Re: Extreme
« Reply #10 on: August 28, 2010, 16:06:28 »

Bedankt...voor prettige reactie...dit klinkt iets leuker...en inderdaad nooit te oud om te leren....en dat wil ik ook graag..op een normale wijze.En wordt er niet ECHT boos om dat gedoe,...maar vindt het gewoon raar en beetje erg lullig.Is inderdaad zo,dat deze kaart  8600 GT, wat licht is,dat begreep en wist ik eigenlijk al,maar daar alles normaal draaide,met andere Simulatie, ook S.Sim 2006/2008 e.d.wilde ik het inderdaad even proberen,staat nu op medium,en gaat goed.Het laden etc.duurt wat langer,maar had ik wel beetje ingecalculeerd.Andere Video kaart is toch weer veel geld...en je blijft altijd zitten met de spullen die er(PC) uit komen.Dat weet iedereen.Verder leuk om beetje te varen...toch...Vr.Groet..met de hoop op normale reacties....voor degene die het aangaat...Bedankt . Frank07 -
Logged

DJ Snowhite

  • Forum member
  • Posts: 57
Re: Extreme
« Reply #11 on: August 28, 2010, 16:35:39 »

dit zijn mijn systeem eisen. het spel is super langzaam en hij draait al op minimale grafics.
beetje jammer
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Extreme
« Reply #12 on: August 28, 2010, 17:26:17 »

dit zijn mijn systeem eisen. het spel is super langzaam en hij draait al op minimale grafics.
beetje jammer
Hallo Snowhite, idd is je pc te licht om lekker te draaien, processor kan er net mee door maar je videokaart minder maar ik zag dat het toch werkte, mss even je drivers updaten zijn van 2007 zijn vast al nieuwere voor te vinden, maar het zal toch met low spec moeten blijven draaien vrees ik.
veel succes :thumbs: en och klaas en kerst zijn op komst mss zit er een nieuwe systeem in het pakket ;)
grt
jomach
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Extreme
« Reply #13 on: August 28, 2010, 21:45:53 »

Hee,

Die processor is een Q6600 neem ik aan ? die, mits je een redelijk goede koeling heb, je makkelijk naar 3,2 tot 3,4 ghz schoppen ;)

Videokaart is toch wat aan lage kant, die kun je het beste een kleine upgrade geven.

http://nl.hardware.info/productinfo/86103/xfx-radeon-hd-5750-512mb#tab:prijzen

Dit is een zeer goede videokaart voor zijn prijs en de moeite zeker waard ;)


Groeten ;)
Logged

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Extreme
« Reply #14 on: August 28, 2010, 22:01:52 »

maar vindt het gewoon raar en beetje erg lullig.Is inderdaad zo,dat deze kaart  8600 GT, wat licht is,dat begreep en wist ik eigenlijk al,maar daar alles normaal draaide,met andere Simulatie, ook S.Sim 2006/2008 e.d.

Ship Sim Extremes is niet zomaar een in een rij van vele simulatiespellen. Het is het nieuwste van het nieuwste en daarbij wordt aangegeven dat het nogal wat vraagt van een computer. Sterker nog er wordt zelfs PRECIES aangegeven wat de minimale eisen zijn om het soepeltjes te laten lopen.

Als je daar dan onder gaat zitten - en je weet dat - en je gaat hier vervolgens vragen naar de al bekende weg, ja, dan vinden anderen dat weer raar. En dat is eigenlijk ook weer niet raar toch?

Succes.
Logged

Frank07

  • Guest
Re: Extreme
« Reply #15 on: August 28, 2010, 23:02:52 »

Ja,is allemaal waar..is niet raar en helemaal waar.......U heeft allemaal gelijk....Nee is niet zomaar een spelletje....!  sorry..dat ik zo dom ben...weten was / is een groot woord....vermoede het! 
Koop wel een andere PC..de zwaarste, de beste,grootste,mooiste,extra koeling,etc.etc....dan laat ik wel weer eens iets horen....

Bedankt..... en groet....
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Extreme
« Reply #16 on: August 29, 2010, 09:09:59 »

Jammer dat er nog niemand is opgevallen dat deze meneer op een resolutie van ( Resolutie :   1920x1080 ) draait.
En dan nog een 2e erbij op iets mindere resolutie.!!
Dit is voor een mindere klasse kaart al funest, dat verwerkt deze kaart nooit.
Maar geen nood, kies eens een lagere resolutie, zul je zien dat het allemaal wel mee valt.
En schakel de 2e monitor uit.
Uiteraard nog steeds niet met alles op hoog, maar spelen doet ie.

Rider
« Last Edit: August 29, 2010, 09:14:40 by moonrider »
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines