Hello Guest May 16, 2024, 15:51:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Waar kun je de Licentie code van extremes vinden ik kocht hem bij freerecordshop  (Read 10485 times)

Vuilnisbak

  • Forum member
  • Posts: 9

Waar kun je de Licentie code van extremes vinden ik kocht hem bij freerecordshop en is nieuw, heb geen boekje of kan je die op de site ofzo vinden  ??? ??? ??? ??? ???


- :captain: Vuilnisbak :captain:
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047

Als je de CD uit het hoesje haalt zou daarin de key zijn (in het hoesje achter de CD dus).  :)
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

Vuilnisbak

  • Forum member
  • Posts: 9

Als je de CD uit het hoesje haalt zou daarin de key zijn (in het hoesje achter de CD dus).  :)

al gedaan maar werkt niet moet 't met hoofdletters en -
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Hallo Vuilnisbak
wat voor foutmelding geeft het als je het spel wil opstarten??
hoofd letters hoeft niet normaal gesproken.
als je de code ingevoerd heb moet er bij je naam extremes staan. probeer het nog maar eens door het opnieuw in te vullen, lukt het niet, dan denk ik dat er iets niet goed is met je code, in dat geval even contakt opnemen met de admin "Mad_Fred"
veel succes  :2thumbs:
grt
jomach
Logged

Vuilnisbak

  • Forum member
  • Posts: 9

Hallo Vuilnisbak
wat voor foutmelding geeft het als je het spel wil opstarten??
hoofd letters hoeft niet normaal gesproken.
als je de code ingevoerd heb moet er bij je naam extremes staan. probeer het nog maar eens door het opnieuw in te vullen, lukt het niet, dan denk ik dat er iets niet goed is met je code, in dat geval even contakt opnemen met de admin "Mad_Fred"
veel succes  :2thumbs:
grt
jomach
alles al klaar bedankt voor u hulp!
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431

En, wat was de oorzaak? Typefoutje? Komt nog wel eens voor dat een 8 en een B of NN met M verwisseld worden vanwege het nogal onduidelijke lettertype welk gebruikt wordt voor de codes.
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

alles al klaar bedankt voor u hulp!
Mooi dat het opgelost is,   :2thumbs: maar zoals adje piraat vraagt wat was de oorzaak zodat andere leden met de zelfde problemen hier lering uit kunnen halen.
grt
jomach
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374

En, wat was de oorzaak? Typefoutje? Komt nog wel eens voor dat een 8 en een B of NN met M verwisseld worden vanwege het nogal onduidelijke lettertype welk gebruikt wordt voor de codes.

Ik sluit me er bij aan dat het lettertype slecht zichtbaar is..
Toen ik het spel kocht heb ik het ook 10 keer verkeerd ingetyped omdat het verschil tussen de 6 en de G soms slecht zichtbaar was :thumbdown:. Misschien een tip voor Vstep om een duidelijker lettertype te gebruiken voor licentiecodes. :-\

Eemshoorn
« Last Edit: June 06, 2011, 14:29:45 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409

Is dat niet de keuze van Paradox?? Aangezien zij het spel in productie nemen... ???
Logged
Cadet Holland America Line

lala

  • Forum member
  • Posts: 182

ik heb vaak zulke codes gezien meschien dat ik daardoor ook kan lezen wat er :P maar vind het af en toe ook wel onduidelijk  :thumbdown:

gr lala
Logged

Maurice9118

  • Forum member
  • Posts: 9

Vreemd zeg, ik vind de code achter mijn cd juist erg duidelijk (wel klein maar duidelijk) misschien zijn er hier mensen met dyslexie?
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Vreemd zeg, ik vind de code achter mijn cd juist erg duidelijk (wel klein maar duidelijk) misschien zijn er hier mensen met dyslexie?
Sorry hoor Maurice :evil: maar is het nu nodig om op zo'n manier te reageren ??? dat is nergens voor nodig :thumbdown:
grt
Jomach
Logged

Maurice9118

  • Forum member
  • Posts: 9

vraag het me alleen af.... srry voor dat maar er zijn toch wel veel mensen daarmee dus daarom vraag ik het eventjes
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626

Hoy Maurice,
Ja,eigelijk vind ik dat Jomach gelijk heeft.Het is niet nodig om een probleem van een onduidelijke code,door te trekken naar mensen met dyslexie.
Ik moest ook even goed kijken,of het geen 6 of een G was.

MvG
Marc Reynaert
Logged
N

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

vraag het me alleen af.... srry voor dat maar er zijn toch wel veel mensen daarmee dus daarom vraag ik het eventjes
Hallo Allemaal, laten we hier een eind aanmaken, Maurice heeft voor zijn uitspraak al sorry gezegt, dus vind ik dat het nu afgelopen moet zijn om hier op door te gaan.
Ik ga deze topic sluiten
grt
JoMach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines