Hello Guest May 11, 2024, 12:31:59 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: Multiplayer?  (Read 16697 times)

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Multiplayer?
« Reply #25 on: September 02, 2010, 07:39:25 »

Alles in de game is beveiligd. En als je gaat kraken, word je verbannen en je key geblocked.

Het is niet toegestaan het spel in welk deel of vorm dan ook te beinvloeden op de manier die jullie bespreken.

Dus.. klooien, laat maar achterwege!  ;)

Nog een paar van deze 'illegale voorstellen' en een paar van jullie komen in aanmerking voor een ban. Want de forumregels staan jullie niet toe dit soort handelingen te promoten. En we hebben nu al een paar keer daarover een opmerking geplaatst.

Ik hoop dat het duidelijk is.


Groeten,
Fred
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Multiplayer?
« Reply #26 on: September 02, 2010, 07:41:56 »

Oke, ik heb mijn bericht verwijderd.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Multiplayer?
« Reply #27 on: September 02, 2010, 07:42:25 »

 :thumbs:
Logged

johan233

  • Forum member
  • Posts: 10
Re: Multiplayer?
« Reply #28 on: September 02, 2010, 15:42:27 »

Ik vind alles leuk en aardig , dat jullie hier bonje maken maar waneer krijg ik nou is men antwoord

Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Multiplayer?
« Reply #29 on: September 02, 2010, 17:44:16 »

Als je alleen leest wat je lezen wil, zit je hier morgen nog.
Er zijn al legio berichten dat er volop gewerkt word aan van alles, zo ook de servers.
Even geduld dan komt alles goed.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: Multiplayer?
« Reply #30 on: September 02, 2010, 20:45:33 »

het is me gelukt om online te komen maar als ik in de mp ben en ga varen zie ik niemand terwijl in de lobby veel mensen zie waardeloos die mp  >:( ik weet er komen nog wel patches en addons ( hoop ik ook wel na al die bugs) en misschien kan het aan mn pc liggen ( is al ruim 4 jaar oud  :thumbdown: oud pokkeding) maar ik vind wel dat je dan wel andere kan zien en chatten want dat lukt me ook nie
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Multiplayer?
« Reply #31 on: September 02, 2010, 22:14:03 »

het is me gelukt om online te komen maar als ik in de mp ben en ga varen zie ik niemand terwijl in de lobby veel mensen zie waardeloos die mp  >:( ik weet er komen nog wel patches en addons ( hoop ik ook wel na al die bugs) en misschien kan het aan mn pc liggen ( is al ruim 4 jaar oud  :thumbdown: oud pokkeding) maar ik vind wel dat je dan wel andere kan zien en chatten want dat lukt me ook nie


mn processor is wel iets te laag maar im ben al aan het kijken voor betere processors,geheugen en een paar andere dingen voor mn pc op te knappen en sneller te maken

Je geeft zelf het antwoord al waarom SSE niet goed draait op je computer. Dat het spel 'waardeloos' is, ligt aan je eigen pc. Dat kan geen enkele patch verhelpen.  ???
Logged
It's the crew that makes the difference

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: Multiplayer?
« Reply #32 on: September 03, 2010, 15:11:59 »

ik vind sse niet waardeloos hoor ik heb al een paar keer multiplayer gedaan en dat ging best goed(op een aanvaring met de orient star met zinken en al na) aleen niet alle servers werken goe.
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Multiplayer?
« Reply #33 on: September 03, 2010, 18:42:57 »

Na enige tijd  niet 2008 te hebben gespeelt en nu extreme aangeschaft, kom ik wel in de multie player server maar na een paar minuten of na 10minuten al gelang de drukte van inloggen wordt de verbinding verbroken, niet door mij heb ik uitgezocht,zie ook vliegende schepen, en bij de missie met de gastanker  met de bugsier gaat het in  de petroleum haven fout er licht al een schip op zn zij  aan het haven einde,foutje?
ook de vis missie in de solent ik lag 25min te wachten op een helikopter,die kwam niet denk drenkeling nu echt verdronken ;)
Kom veel oude fouten tegen van 2008 helaas, de nieuwe schepen zijn mooi en de grafische omgeving ook hopelijk komt er voor de servers en de missies snel een nieuwe patch................
Logged

amarant

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: Multiplayer?
« Reply #34 on: September 05, 2010, 10:42:25 »

steeds als ik in mp ga zie ik schepen die koprollen maken en als je met elkaar vast maakt dan gebeurt er ook al van dat rare dingen en dat had je allemaal niet in ss08.
dus konden ze niet de zelfde instellingen maken als in ss08 zodat je gewoon vast naast elkaar kan liggen  ???
voor de rest is het een goede spel hoor :2thumbs:
Logged

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: Multiplayer?
« Reply #35 on: September 05, 2010, 11:29:24 »

Ik weet ook niet echt wat er met de MP aan de hand is, maar zat er net even op en iedereen wordt continue gedisconnected, schepen vliegen (iedereen ziet het ook van de reacties te lezen) en ga maar door.. iets zit er echt niet lekker helaas :(
Logged

amarant

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: Multiplayer?
« Reply #36 on: September 06, 2010, 15:15:30 »

als je zelf server aan maakt dan doet het allemaal goed.
en dan zie ik alle schepen normaal doen dus dat werkt wel.  :thumbs:
maar niet de officiële servers    :thumbdown:
Logged

L.garcia

  • Forum member
  • Posts: 20
Re: Multiplayer?
« Reply #37 on: September 07, 2010, 06:40:20 »

als je zelf server aan maakt dan doet het allemaal goed.
en dan zie ik alle schepen normaal doen dus dat werkt wel.  :thumbs:
maar niet de officiële servers    :thumbdown:

Maar ik kan ook geen eigen servers joinen, ik kan wel zelf 1 maken maar dan vaar ik alleen en kan iemand mij weer joinen. Dus dat is nog steeds :thumbdown:
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Multiplayer?
« Reply #38 on: September 07, 2010, 09:23:21 »

Als je een server aanmaakt zul je wel de gebruikte poorten moeten forwarden ( open zetten) in je modem, anders kun je nooit iemand op je server zien.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

amarant

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: Multiplayer?
« Reply #39 on: September 07, 2010, 11:52:13 »

bij mij werkt het alleen als ik de IP van die computer weet want da logt die zo in
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Multiplayer?
« Reply #40 on: September 07, 2010, 13:57:42 »

Jippiii, net even SSE opgestart om samen met kameraad even te multiplayeren, we joinen een vstep server en toen zagen we elkaar niet, op het water niet, op de radar niet en ook niet op de kaart. Maar wel in de chat....

Wat toch een plezier zeg.  :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Logged

amarant

  • Forum member
  • Posts: 12
Re: Multiplayer?
« Reply #41 on: September 07, 2010, 15:56:42 »

heb je wel geregistreerd anders zie je niemand 
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Multiplayer?
« Reply #42 on: September 07, 2010, 16:09:52 »

Het probleem is alleen in de servers van vstep, de andere servers zijn jammergenoeg niet echt snel :(
Logged

L.garcia

  • Forum member
  • Posts: 20
Re: Multiplayer?
« Reply #43 on: September 07, 2010, 17:17:02 »

Als je een server aanmaakt zul je wel de gebruikte poorten moeten forwarden ( open zetten) in je modem, anders kun je nooit iemand op je server zien.

Rider

Bedoel je de UPNP? Want die ik heb via mijn ROUTER wel gewoon ingeschakkeld staan.
Logged

johan233

  • Forum member
  • Posts: 10
Re: Multiplayer?
« Reply #44 on: September 07, 2010, 17:44:30 »

nou als ze gewoon de multiplayer goed hadden gemaakt hadden we geen poorten los hoefen te zetten etc
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Multiplayer?
« Reply #45 on: September 07, 2010, 17:48:21 »

nou als ze gewoon de multiplayer goed hadden gemaakt hadden we geen poorten los hoefen te zetten etc

Je zou ook eens kunnen lezen wat er staat, als je zelf een server aanmaakt moeten de poorten open meer niet.
Verder staan er legio berichten dat aan een en ander gewerkt word, geduld dus.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: Multiplayer?
« Reply #46 on: September 08, 2010, 14:06:14 »

ja toen ik aan het spelen was zag ik scheppen met beog naar beneden in het water "dansen" dat was best vreemd of de vlcc die op eens super snel was.
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: Multiplayer?
« Reply #47 on: September 08, 2010, 16:49:09 »

Gister eff online gevaren in Dover jammer dat ik halve wege door zo speedboot noob tot zinken werd gebracht. Verder vind ik dat schermpje waar de spelers instaan wat cheap bij 2008 zag dat er wat beter uit dat je het land zag en het schip waar iemand mee vaarde snelheid enz....

Krijg ook melding geen verbinding met server? meerdere daar last van ?
Logged

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: Multiplayer?
« Reply #48 on: September 08, 2010, 18:52:38 »

Is het normaal, dat na een tijdje spelen iedereen in de server bij mij vastloopt en daarna ik server disconnect krijg ?
Logged

coenvanarkel

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: Multiplayer?
« Reply #49 on: September 08, 2010, 19:02:47 »

hallo allemaal.
ik kan wel een multiplay starten maar als ik in een server van vstep of een andere server wil staat er niks in het venster van de server wat moet ik doen  ???
Logged
Pages: 1 [2] 3   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines