Hello Guest May 10, 2024, 04:47:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: HELP Dover Pilot  (Read 1269 times)

sjoerd79

  • Forum member
  • Posts: 3
HELP Dover Pilot
« on: December 10, 2010, 16:17:43 »

Ik lees her en der over problemen met afmeren in Dover en vertrek en ondieptes!

Bij aankomst in Channel is mijn WP op 18 mijl ergens over stuurboord. De ondiepte kom ik over, en ik zie wel een WP-logo voor de haven. De loods komt mijn kant op ( ik vaar geen moment boven de 10 kn ) en vaart gezellig met me mee de haven op maar aan boord komen!! Ho maar......

Heb het pas 10 x opnieuw gevaren

GRoeten Sjoerd
Logged

eviss

  • Forum member
  • Posts: 895
Re: HELP Dover Pilot
« Reply #1 on: December 10, 2010, 20:08:47 »

Hallo Sjoerd,

Heb je de missie vanaf een tussentijdse "save" opnieuw gestart? De "save" veroorzaakt allerlei problemen.  :-\

Met deze 1.2.2 versie (update) gaat het bij een opstart van een "gesavede" situatie helemaal mis.  >:(

Het 1e WP van de missie zit er weer in, Kijk maar even bij deze tread/post op het Engelse forum :  ::)

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,21963.msg293479.html#msg293479

Om een lang verhaal kort te maken, het werkt wel maar "nu" alleen op deze manier:  8)

Als je een missie wil starten, dan moet je die ook in 1 keer helemaal uitvaren / beeindigen.  :'(

Saven kan wel, maar is zinloos, want je moet NU NIET meer vanuit een "gesavede" situatie verder gaan!   :doh:

Succes bij de volgende poging,  ;)

vr. gr. Erik
Logged
THX SF!
Redfox
"Dover-Calais in the same environement !"

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: HELP Dover Pilot
« Reply #2 on: December 18, 2010, 11:50:31 »

Hallo Allemaal

Volgens mij komt dat bij meerdere missies voor.Als je hebt gesaved lukt het verder spelen niet meer.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: HELP Dover Pilot
« Reply #3 on: December 19, 2010, 13:42:21 »

Maar wordt dit probleem met het opstarten van tussentijds opgeslagen missies in de 1.3-patch verholpen? Ik hoop toch wel, want het is erg handig om een missie tussentijds op te slaan.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines