Hello Guest May 10, 2024, 18:16:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: marine schip  (Read 5140 times)

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
marine schip
« on: June 19, 2010, 11:29:30 »

in de trailer zag ik een marine schip en een RIB maar in latere screenshots kon ik geen van bijde meer vinden.dus mijn vraag is zitten deze ook in de uiteindelijke versie van SSE?

Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: marine schip
« Reply #1 on: June 19, 2010, 13:19:08 »

Ahoy jaffe o,
Het 'Marine' schip, zoals jij het schrijft, zal misschien als AI schip verschijnen, dus niet als spelerschip. Maar hang me er niet aan op. Er komt wel een kustwacht kotter in het spel. Volgens de woordvoerder van VSTEP komt de RIB ook in het spel.
« Last Edit: June 19, 2010, 13:20:44 by Aad The Pirate »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: marine schip
« Reply #2 on: June 19, 2010, 17:25:02 »

Ahoy jaffe o,
Het 'Marine' schip, zoals jij het schrijft, zal misschien als AI schip verschijnen, dus niet als spelerschip. Maar hang me er niet aan op. Er komt wel een kustwacht kotter in het spel. Volgens de woordvoerder van VSTEP komt de RIB ook in het spel.

nou zo erg is dat ook weer niet een Coast guard interceptor komt bijna op het zelfde neer wel leuk dat ze de RIB speelbaar maken(leuk met hoge golven). :thumbs: :thumbs:
Logged

Pinguinboy

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: marine schip
« Reply #3 on: July 27, 2010, 18:31:35 »

In een andere review van SSE menen ze ook te zeggen dat de RHIB's deployable zijn, dus dat je ze van het dek af kan lanceren.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: marine schip
« Reply #4 on: July 27, 2010, 20:02:44 »

Vstep zou samen met de Koninklijke Marine een speciale editie van ShipSim Extremes 2010 kunnen uitbrengen. Deze editie zou de Koninklijke Marine op bijv. de Marinedagen (voorheen Nationale Vlootdagen) in Den Helder kunnen verkopen. Het zou dan tevens ook uitstekende promotiemateriaal kunnen zijn om nieuwe marinemensen te werven. Met marineschepen kun je bijv. missies uitvoeren die helemaal niets met vechten te maken hebben. Bijv. humanitaire missies, reddings missies, enz. Geschikte schepen zouden dan bijv. een LCF-fregat, M-fregat, bevoorrader als de Hr.Ms. Amsterdam, mijnenveger of een LPD als de Hr.Ms. Rotterdam/Hr.Ms. Johan de Witt kunnen zijn. Vechten hoeft echt niet en daar is Shipsim ook niet voor bedoeld.
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: marine schip
« Reply #5 on: July 27, 2010, 20:22:45 »

Allemaal leuke ideeën  :thumbs:, maar of Vstep deze overneemt ???
Eventueël in een latere Add-On á la New Horizons of Elbe & Furie voor SS 08 ???
Wie zal het zeggen ???
Als er genoeg  :2thumbs:, en dan bedoel ik niet enkele tientallen  :thumbdown:, verzoeken bij Vstep binnenkomen.
Kijk, ze zitten bij Vstep vast niet te slapen  :sleepy: , maar hebben natuiurlijk meer te doen dan alleen maar ship simmertjes  :captain: tevreden te houden.
Maar wie weet  ???
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: marine schip
« Reply #6 on: August 17, 2010, 12:40:41 »

misschien kun je toch wel de fregatten zijn. kijk maar eens naar dit filmpje, ik vind het er aardig op lijken dat je ze wel kunt besturen :2thumbs:
http://www.youtube.com/watch?v=EyH31uwJRmc&NR=1
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: marine schip
« Reply #7 on: August 17, 2010, 17:22:58 »

Het marineschip is een Fregat en nog wel een Nederlands Fregat.
Ze heet Hr. Ms. van Herwijnen.
Maar het zal in dit geval vast geen Player-Vessel, oftewel een door de speler te besturen schip zijn.
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

hms makkum

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: marine schip
« Reply #8 on: March 01, 2011, 21:15:10 »

zo als de nieuwe opv hr.ms holland p840
Logged

Kobus Post

  • Forum member
  • Posts: 308
Re: marine schip
« Reply #9 on: March 01, 2011, 22:52:48 »

Een van de forum regels is : niet posten in topics ouder dan 120 dagen...
Logged
MacBook Pro Retina 15"

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: marine schip
« Reply #10 on: March 01, 2011, 23:00:54 »

Ahoy hms makkum,
Allereerst: "Welkom op dit Forum". En ja hoor, Kobus Post heeft een beetje gelijk, maar als nieuwe Forumbezoeker denk ik dat je niet eerst de forumregels hebt gelezen. Kan gebeuren, als het maar geen gewoonte gaat worden.
Nu je toch het "lijk uit de kast" gehaald hebt, wat bedoel je precies met je opmerking?
Groet
Aad de Piraat
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: marine schip
« Reply #11 on: March 04, 2011, 02:02:22 »

goh 1 die alles door gelezen heb  :angel: Beter dan weer een topic openen met het zelfde onderwerp.

Maar Aad weet jij toevalig meer over die baggerschip die je bij het instaleren van het spel ziet of die er ook nog ooit in gaat komen?
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: marine schip
« Reply #12 on: March 04, 2011, 11:49:52 »

dat bager schip zit er ook in als static maar niet speelbaar en denk dat je dat bedoel, maar daar weet ik niks van af.

gr lala
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: marine schip
« Reply #13 on: March 04, 2011, 17:42:18 »

Maar Aad weet jij toevalig meer over die baggerschip die je bij het instaleren van het spel ziet of die er ook nog ooit in gaat komen?
Voor zover ik het kan beoordelen komt die baggerschuit (nog) niet uit als spelerschip.
Maar wie weet wat er nog voor leuke dingen in de kookpotten van Vstep staan te pruttelen. Had ook niet verwacht dat we een New Yorkse veerpont zouden krijgen/kunnen kopen, om maar iets te noemen.
Dus blijf ik maar afwachten en laat me elke keer weer verrassen door die koks bij Vstep  :thumbs:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: marine schip
« Reply #14 on: March 04, 2011, 20:31:56 »

er moet gewoon een baggerschuit in wil later op de bagger dus dat intereseerd me wel lijkt me leuk als de francis beaufort of cristobal colon ofzo erin komt
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: marine schip
« Reply #15 on: March 07, 2011, 13:29:36 »

Kunnen we zelf de nieuwe maas wat dieper maken  :doh:
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines