Hello Guest May 06, 2024, 17:43:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: new horizons  (Read 1550 times)

jcverloop

  • Forum member
  • Posts: 4
new horizons
« on: August 12, 2008, 17:45:17 »

Ik heb net new horizon gedownload en de code ingegeven maar als ik ship sim opstart krijg ik nog steeds ss 2008 en geen add on.ik zie wel nieuwe schepen maar op de een of andere manier wordt de taal niet ondersteund???Weet iemand een oplossingAlvast bedankt

Jan
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: new horizons
« Reply #1 on: August 12, 2008, 22:42:15 »

Hallo Jan,

In principe zie je niks veranderen aan het spel behalve dat er onderin links in het hoofdmenu een andere versie vermeld staat en dat je multiplayer hebt, meer missies en schepen en een nieuw vaargebied. Maar het spel blijft SS08, want het is een addon voor SS08 en geen nieuw spel als zodanig.

Heb je ook patch 1.4.2 geinstalleerd na New Horizons? Zo niet, probeer eens of dat het probleem oplost.

Heb je dat al wel gedaan, probeer dan eens de language patch. Beide (1.x naar 1.4.2 patch en language patch) vind je hier:

http://www.shipsim.com/downloads/patches.php

Hopelijk helpt dit je!

Mag ik je trouwens ook nog aanraden je licensie code in je forum profiel te registreren? Dan heb je toegang tot alle delen van het forum alsmede alle online opties in het spel, zoals de multiplayer speelmodus, het down en uploaden van custom missies en het ranking systeem.

Groeten,
Fred
« Last Edit: August 12, 2008, 22:44:37 by Mad_Fred »
Logged

jcverloop

  • Forum member
  • Posts: 4
Re: new horizons
« Reply #2 on: August 13, 2008, 20:47:04 »

bedankt.ik heb inderdaad de languange pack geinstalleerd en het probleem is opgelost.nu wachten op de nederlandse versie.nogmaals bedankt voor het meedenken.
groet Jan
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: new horizons
« Reply #3 on: August 13, 2008, 22:12:18 »

Graag gedaan, Jan!

Groet,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines